بررسی دستگاه تهیه چای ماسلا و رست قهوه
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

در ماسالا فوری به‌جای شیر گاو یا شیر سویا یا شیر نارگیل از پودر کریمر که نوعی روغن گیاهی است استفاده می‌شود تا طعم شیر به‌صورت آماده و بالقوه در چای ماسالا خالص موجود باشد و بتوان از آن فوراً در همه جا از جمله در محل کار و مسافرت استفاده کرد و علاوه بر آن در بیشتر موارد، انواع ادویه نیز به‌صورت آماده به آن اضافه شده است.

مزیت چای ماسالا فوری بر چای ماسالا خالص، در امکان دم کردن سریع چای در هر مکانی با مزه‌ی شیر و داشتن طعم و فواید انواع ادویه‌های دیگر است.

اما مزیت چای ماسالا خالص این موضوع است که میتوان میزان تندی چای ماسالا رو بر اساس ذائقه خود تنظیم (زیاد یا کم) کنید.

اما اگر به دنبال خرید انواع قهوه باشید این راهنمای برایتان کاربردی خواهد بود: 

خرید دستگاه رست قهوه از فروشگاه قهوه یکی از دغدغه های کافی شاپ داران و رستر های قهوه است . به دلیل اینکه معمولا این دستگاه ها خارجی هستند اطلاعات زیادی از آن ها نداریم.

به همین دلیل مقاله ای آماده کردیم تا بتوانیم ویژگی های اصلی دستگاه رست قهوه که نیاز است برای خرید، آنها را بدانید برای شما تشریح کنیم.

اگرچه شرکت های ایرانی هم وارد عرصه تولید دستگاه رست شده اند اما به دلیل جلوگیری از تبلیغ آنها سعی کردیم که خیلی در مورد این شرکت ها صحبتی در اینجا انجام ندهیم.

دانه های سبز قهوه به صورت خام قابل استفاده نیستند و تنها در صورتی قابل استفاده می شوند که تحت فرآیندهای خاصی قرار بگیرند.

دانه های قهوه که در بازار و به رنگ قهوه ای وجود دارند همان دانه های سبزی هستند که تحت فرآیند گرما دهی عطر و طعم فوق العاده ای آزاد می‌کنند.

تا قابل استفاده برای تهیه انواع مختلف قهوه شود. با ادامه با ما همراه باشید تا دستگاه‌های رست قهوه را بهتر و بیشتر بشناسید.

فرآیند برشته کاری قهوه یا همان رست قهوه توسط ماشین های رست تجاری انجام می‌شود، این دستگاه ها معمولا استوانه ای شکل هستند و در قسمت پایین دستگاه حرارت تولید می‌ شود.

 

منبع: راه اندازی کافه شاپ 

مجله قهوه و کافه داری 





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: